برگزاري 11 عنوان كلاس آموزشي ويژه ارتقاء سلامتي دانش آموزان كيش
نوشته شده توسط : shbi

برگزاري 11 عنوان كلاس آموزشي ويژه ارتقاء سلامتي دانش آموزان كيش

معاونت فرهنگي واجتماعي سازمان منطقه آزاد كيش با همكاري مركز توسعه سلامت در پائيز امسال يازده دوره آموزشي را در مدارس كيش برگزار كرد

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، اين كلاس هاي آموزشي با حضور دانش آموزان و والدين آنها در مقاطع مختلف تحصيلي برگزار شد.

 پيشگيري از كم خوني فقرآهن، شناخت بيماري هاي سل و هپاتيت، پيشگيري از ايدز، سوانح و حوادث در كودكان، راههاي پيشگيري از بيماري پديكلوز(آلودگي به شپش)، تغذيه و ميان وعده سالم درمدارس، مهارت هاي دوران نوجواني و مهارت فرزند پروري از جمله كلاس هاي آموزشي برگزار شده در در پائيز امسال در مدارس كيش است.

در بخش بهداشت مدارس نيز 516 دانش آموز پايه هفتم از نظر سلامت جسماني و روحي ارزيابي شدند.

 اجراي طرح آهن ياري  براي يك هزار و 200 دانش آموز دختر و توزيع 20 هزار قرص آهن در مدارس،  سنجش دانش آموزان اول دبستان در دو مرحله شامل معاينات غربالگري پزشكي و دندانپزشكي 622 دانش آموز و ارائه آموزش هاي لازم  پزشكي ازجمله  فعاليت هاي طرح بهداشت مدارس بود.

همچنين در بازديد ازمدارس پروين اعتصامي، راهنمايي هاجر و پيش دبستاني امور زنان بيش از 550  دانش آموز با حضور كارشناسان مركز توسعه سلامت مورد معاينه پزشكي وآموزش هاي چهره به چهره قرار گرفتند.

سنجش بيش از 600 نفر از نونهالان در بدو ورود به دبستان، صدور دفترچه سلامت سنجش به هر نوآموز و‌ارزيابي وضعيت تزريق واكسن نونهالان از بدو تولد تا تاريخ سنجش از ديگر فعاليت هاي طرح بهداشت مدارس كيش بود .





:: برچسب‌ها: برگزاري 11 عنوان كلاس آموزشي ويژه ارتقاء سلامتي دانش آموزان كيش ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: